25 maart 2011

Werk in uitvoering dl 2


Het gaat goed met het werk in uitvoering! Eerst alle ingekleurde bloemetjes uitgeknipt en een paar achtergrondjes met gesso gemaakt (zó leuk! maar het blijft wel lastig om dingen vast te maken/lijmen erop, ik heb al tape geprobeerd, medium gel... iemand nog tips?) Ook lekker creatief geweest met ijzerdraad, het is echt super leuk om er vormpjes van te maken.

Tot nu toe heb ik al 3 bloemsetjes verwerkt en als ik alle bloemsetjes verwerkt heb ga ik dat op een speciale manier bij elkaar 'doen' waar ik nu nog over aan het nadenken ben. Tot die tijd laat ik fragmentjes zien van de resultaten, hieronder kunnen jullie twee fragmentjes zien van het resultaat met bloemsetje 1, het is een heel fris en lente-achtig resultaat geworden:


10 opmerkingen:

Jeany zei

moeilijke vast te zetten dingen lijm ik met glossy accent, en blijft vrij goed zitten, de alles lijm vd action is ook zo'n wonderlijm, enne je werk in uitvoering ziet nu al geweldig uit, jammer dat we niet alles mogen zien ☺

Petra Tillmann zei

Wat een mooie bloemetjes! En ik heb Tacky Glue ontdekt. Dat lijmt echt goed!

Groetjes, Petra

Marjan zei

Ik lijm ook vaak met Glossy Accents, maar Gluedots gebruik ik ook veel.

Wat ik zie, ziet er alvast goed uit!

Jolanda zei

Ook al zo mooi! super!!
Ziet er goed uit!
Fijn weekend!

Wendy ten Hove zei

Weer een stapje verder! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Groetjes, Wendy

Yvonne zei

Ziet er spannend uit Bianca! Ben heel benieuwd naar het vervolg.
Plakken: Tacky glue, Tacky tape en Glossy accents geven het beste resultaat als je iets op gesso wilt plakken.
Hoe gaat het met je mondje, beetje minder pijn?
Lieve groetjes van Yvon

Kim zei

Je maakt het wel spannend hoor! De bloemtjes zien er al heel erg leuk uit.

Groetjes Kim

DEKAKADO zei

Wat we nu weer zien is zo mooi. Je bent leuk bezig.Liefs, Marleen.

Inge zei

Mmmm ziet er veelbelovend uit! Ik gebruik voor alles de Hema hobbylijm. Lukt eigenlijk altijd!

scrappingann zei

Ik doe héél véél met Gluedots, die zijn er zowel in het klein als in het groot, super goed!!