22 juni 2010

Rechthoekige kaarten


Vorig weekend 'moest' ik van mezelf rechthoekige kaarten maken. Ik maak meestal vierkante kaarten, dat komt bij mij vaak beter uit om de één of andere reden.
Gister heb ik het vrolijke kaartje al laten zien, één van de vier rechthoekige kaarten die ik echt met moeite heb gemaakt. Heel stom, maar wel een challenge voor mijzelf;)

Dit kaartje is eigenlijk een dubbele challenge voor mij geweest, én rechthoekig én klassiek zoals ik dat noem (alles wat niet 'cute' is). Met klassieke kaarten vind ik het altijd erg lastig om een compositie te maken van stempels en stempel ik vaak te veel waardoor het te druk wordt. Maar deze kaart is wel aardig gelukt al ben ik er nog niet helemaal enthousiast over;) De vleugels van de vlinder zijn naar buiten gevouwen, zitten los op de kaart, dit is niet zo heel goed te zien op de foto.

6 opmerkingen:

Anneke zei

Ik maak ook het meest en liefst vierkante kaarten, maar af en toe een ander formaat is ook leuk. Aardige challenge die je jezelf oplegt :) Ik vind de kaart goed geslaagd, mooie stempels en mooie kleuren ook.

Jolanda zei

Oh heel erg mooi!!!Ik maak ook altijd vierkante kaarten,werkt denk ik makkelijker!Deze kaart is zo mooooooi!!!
Fijne dag,Jolanda

Annick zei

Ik vind het een heel geslaagde kaart meid! De 'cute' kaarten vind ik vaak, naast mooi, erg schattig, maar deze klassieke kaart vind ik heel erg mooi geworden! Zulke uitdagingen mag je je zelf vaker opleggen hoor ;-)

CreativBär zei

Misschien zoud ik het ook eens met een vierkantkaart proberen.... mijn kaartjes zijn meestal rechthoekig :-)
Ik vind het niet stom een eigen challenge voor je zelf te maken.
Dit kaartje is heel leuk, mooie stempel, mooie kleuren.

Maddy zei

Wat een mooie kaart Bianca, door jezelf deze uitdaging op te leggen, ga je toch weer heel anders te werken en moet je weer even nadenken wat je er precies mee gaat doen, maar dat is je prima gelukt!

Ga zo door ;)

Jeany zei

Ik zit al een tijdje je kaarten en je blog te bekijken, mooi hoor, wat ben jij goed, kom graag terug, en neem je linlie mee naar mij, groetjes van Janine van Jeanysbrunnen