10 april 2010

Tsja...

Tsja, deze specifieke dagen in april geven me nu niet bepaald een goed gevoel.
Maar, ze zeggen niet voor niets dat kopen je beter doet voelen... dat heb ik dan maar eens goed gedaan...




Van mijn vriendin Mariska heb ik deze prachtige stempelsets gekregen voor mn verjaardag:

Dank je wel Mariska, voor dit prachtige kado én voor je gezelschap vandaag!

De stempel gefeliciteerd heb ik bij de kraam van Ludiec gekregen (ik zat te twijfelen of ik die niet zou kopen, heb het niet gedaan en uiteindelijk vond ik deze stempel als gift in mn tasje!)en de twee andere stempeltjes bij de kraam van Acapella gekregen, een kraam die ik dit jaar 'heb ontdekt' oh oh... Verder nog een goodybag bestaande uit een tijdschrift en een copicmarker van de organisatie gekregen.

Aan de workshops ben ik niet toegekomen, daarvoor was er teveel te zien en nog heb ik niet alles gezien. En nee, ik heb ook nog niet alles gekocht, al lijkt dat er wel op als je de foto's bekijkt.

Het was wel errug druk... maar toch leuk dat je elke keer in de drukte weer bekende gezichten tegenkomt. En mocht ik mijn collega Petra een keer zoeken... hoef ik alleen maar even naar de Art Journey kraam te gaan, heel toevallig zijn we elkaar daar vaak tegengekomen, nou ja, heel toevallig? Het is wel een kraam waar je als eerste heen gaat en waar je nog een paar keer terugkomt...

Ik ben blij dat ik geweest ben en ik hoop jullie gauw de eerste creaties van al deze mooie, leuke en nieuwe spulletjes te kunnen laten zien!

ps als je op de foto's klikt kun je mijn buit nog beter bekijken...

3 opmerkingen:

Petra Tillmann zei

Ohh... jij hebt ook al zoveel gekocht! Leuk om even te zien. Altijd goed om jezelf eens flink te verwennen!

Maddy zei

Wauw, kon je het nog sjouwen of had je je trolley meegenomen? ;)

Prima idee om jezelf op dat soort dagen eens goed te verwennen en dan vooral met dingen waar je nog met heel veel plezier mooie dingen zult gaan maken ook!

CreativBär zei

Hoi Bianca,
wat prachtig. Zo veel spullen...
Heb je de beurs leeggekocht?
Nog gefeliciteerd voor jouw verjaardag ;-)
Groetjes en veel plezier bij het knutselen
Bianca