31 januari 2010

Inzendingen Each Card is Unique – challenge 2

Ook deze maand weer heel mooie en creatieve inzendingen ontvangen voor de ECU-challenge.

Ik wil Creativ Bär Bianca een compliment geven, met weinig materiaal heeft zij een mooie kaart gemaakt door met stempels zelf achtergrondpapier te creëren.
Ook viel mij de kaart van Esther op vanwege de mooie combinatie van kleuren met stof en papier.
Zoals elke maand laat ik hier alle inzendingen zien zodat je ideeën op kunt doen van anderen. Ik hoop dat het jullie inspireert bij het maken van kaarten!

Petra


Mariska


Esther


Cilia


Creativ Bär Bianca

2 opmerkingen:

CreativBär zei

Hoi Bianca,
ik moet zeggen, jouw challenge is een heel goed idee geweest. Wat hebben we weer allemaal mooi kaartjes geknutseld :-) Ik zal zeker weer aan de volgende meedoen - weet ook al hoe de kaart zal eruitzien...
Groetjes Bianca

Mariska zei

Hoi Bianca,
Ik wilde je ook even laten weten dat jouw challenges supergoed motiveren! Ik ga komende weken weer eens even lekker brainstormen wat ik voor je 3e challenge ga creëren....
Ga zo door !!
Tot challenge, groetjes Mariska.